13 września 2017

Stojaki na biżuterię

Witajcie,
Od dłuższego czasu przymierzałam się do zakupu stojaków na biżuterię, ale nie chciałam tradycyjnej "damy", którą można kupić w wielu sklepach. Przejrzałam więc kilka sklepów online i  tak o to trafiłam na sklep Zawieszalnia.pl . Sklep w swoim asortymencie posiada przeróżne wieszaki i stojaki. Wybór jest ogromny i każdy znajdzie coś dla siebie.
Ja zdecydowałam się na dwa metalowe stojaki w kolorze białym. Niektórzy może mieli już okazję je zobaczyć na instagramie<<< na, który serdecznie zapraszam :)


Nimfa i Drzewo, na które się zdecydowałam są wykonane z wysokojakościowej blachy, malowane proszkowo dzięki czemu nie ma żadnych zacieków. Ich wymiary to 31,3 cm 24 cm . Stojaki mogą być nie tylko jako stojak na biżuterię ale również jako ozdoba wnętrza. Są też świetnym pomysłem na prezent, warto mieć to na uwadze ze względu na Święta, które zbliżają się  z każdym dniem :)

Stojaki są do samodzielnego złożenia z dwóch części. Ale bez obaw jest to bardzo proste :) Koszt jednego stojaku to 38 zł.

Nimfa < Klik


Pozdrawiam z deszczowego miasta
Mama Urwisa

31 komentarzy:

  1. Podobają mi się.. sa takie delikatne, lekkie, stylowe... bardzo ładne same w sobie :) Jak figurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stojaki są piękne. Ślicznie komponują się z ramą okna i Cottonballs'ami. Fajnie wyglądają na tle fioletowej rolety. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny ten stojak, ale to Ci już pisałam na insta, ale.......ta roleta!!!!! idealnie by pasowała do pokoju mojej córki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim się te rolety podobają a mi tak sobie... (nie ja wybierałam :P)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wyglądają :) Przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To może pora pomyśleć o kupnie :)

      Usuń
  5. Ciekawa alternatywa dla tradycyjnych wieszaków na biżuterię. Poza tym same w sobie już są ozdobą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sam sobie bardzo ładnie wygląda :)

      Usuń
  6. fajne stojaki, ja jednak wszystko , całą biżuterię trzymam w pudełkach

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem przyjemne, jednak bezpieczniej się czuję, kiedy mam wszystko pochowane (no i się też nie kurzy). :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem przyjemne, jednak bezpieczniej się czuję, kiedy mam wszystko pochowane (no i się też nie kurzy). :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam o takich ;) Ale ostatecznie zdecydowałam się na szkatułkę ;) Takie stojaczki trzeba gdzieś ładnie wyeksponować, a ja niestety nie mam zbyt dużo miejsca na takie dekoracje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkatułkę mam ale w niej już miejsca brakowało. A stojaki mają miejsce na parapecie bo też akurat mało miejsca :/

      Usuń
  10. Bardzo ładne:) Moja córka też ma stojaki na biżuterię. Ja wolę jak bezpiecznie leży w szkatułce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie się to prezentuję, ja mam taką drewnianą figurkę, jakby manekina :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. dostałam ostatnio stojak na biżuterię - z racji, że praktycznie wcale jej nie mam, to zrobiłam z tego stojak na klucze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale wyglądają, trzeba dla nich znaleźć reprezentacyjne miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są :) Lubię takie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne;) Ja miałam drzewko kupione kiedyś w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie stojaki ozdobione biżuterią spełniają podwójną rolę, bo same w sobie mają dużo wdzięku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny stojak, ja kiedyś kupiłam podobny i tak zawaliłam koralami, że się połamał:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Praktyczne i jaka fajna ozdoba zarazem :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Super... fajna prezentacja ulubionych świecidełek, które zawsze możesz mieć pod ręką... Miłego dnia. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  20. całkiem fajne i przydatne gadzety! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł, zawsze chciałam żeby moja biżuteria tak wisiała jednak przy moich dzieciakach to niemożliwe.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zakupy, gratuluję wyborów :)

    OdpowiedzUsuń