11 września 2017

Multivatiminova Energizująca maska do włosów Kallos

Witajcie,
Mąż wczoraj wrócił szczęśliwie do Anglii. Dwa tygodnie bardzo szybko zleciało, pozałatwialiśmy kilka spraw, kupiliśmy kilka potrzebnych rzeczy związanych z przyszłą inwestycją domu i staraliśmy się spędzać czas w trójkę :)
Mój Urwis poszedł do przedszkola a ja postaram się nadrobić w swoich postach i Waszych.
Tak więc zapraszam Was na opinię odżywki, którą od niedawna stosuję:)

Multivatiminova Energizująca maska do włosów Kallos 
pojemność: 1000 ml
cena: 11 zł
opis producenta: 
Multivatiminova Energizująca maska do włosów Kallos z ekstraktem Ginsenga i olejem Avocado. Energizująca maska do włosów zawiera witaminy B3-,B5-,B6-,C i E oraz ekstrakty Gisenga, Pomarańczy, Cytryny i olej Avocado. Zawartość aktywnych składników chroni i odnawia wyblakłe, osłabione i uszkodzone włókna włosa. Odżywia, nawilża, rewitalizacje włosy i stymuluje ich porost. 
sposób użycia: 
Stosujemy po umyciu na wysuszonych włosach ręcznikiem włosach. Po upływie 5 minut działania spłukać.
skład : 
Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Persea Gratissima Oil, Parfum, Citrus Sinensis Extract, Citrus Limon Extract, Panax Ginseng roqt Extract, Citric Acid, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Propylene Glycol, Niacinamide, Calcium Pantothenate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Tocopheryl Acetate, Pyridoxine HCL, Maltodextrin Sodium Starch, Cetearyl Succinate Silica, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone


Na maskę trafiłam u którejś blogującej kobitki i bardzo mnie zaciekawiła, więc i ja postanowiłam po nią sięgnąć tym bardziej, że poprzednia Biovax - o której pisałam >>tutaj<< już mi się skończyła.
Zacznijmy od opakowania, które jest bardzo duże i dla mnie nie poręczne. Jak mam mokre dłonie, to ciężko je złapać i otworzyć przez co nie raz wyślizgnęła mi się z rąk i z hukiem wpadła do wanny przy tym obijając mi nogi. 


Maskę nakładam po umyciu włosów na 5 minut tak jak zaleca producent. Ma bardzo przyjemny, delikatny zapach, który przypadł mi do gustu. 
Dobrze współgra z szamponem Babci Agafii >>KLIK<< który używam od blisko dwóch miesięcy. 
Maseczka jest gęsta, bardzo wydajna, potrzeba niewielkiej ilości aby dobrze rozprowadzić ją po włosach.  Po spłukaniu włosy z łatwością rozczesuję. 
Po wysuszeniu zaś włosy są miękkie, delikatne i błyszczące.  Jestem na TAK :):)

Pozdrawiam 
Mama Urwisa 


24 komentarze:

  1. Lubię maski Kallos. Tej jeszcze nie miałam, ale na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle słyszałam o tych maskach Kallosa, a jeszcze na żadną się nie skusiłam! :D

    Ja sobie powiedziałam, że zanim kupię jakiś nowy zegarek to powymieniam baterie we wszystkich starych ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dobry pomysł :)
      Mój ulubiony zegarek, który dostałam od męża ponad 4 lata temu niestety się połamał :(

      Usuń
    2. To najgorsze, gdy właśnie ta rzecz się psuje którą się lubi, a te wszystkie które chciałoby się wymienić nadal działaj 😁😁😁

      Usuń
    3. To tak zawsze jest :) No ale może mąż mi sprawi prezent na święta hihi :)

      Usuń
  3. Ja na razie próbowałam tylko tej keratynowej, ale ona sprawdza się u mnie genialnie! Używam jej razem z siostrą i obie bardzo ją lubimy ;) Myślałam nad wypróbowaniem innych, ale wybór jest tak ogromny, że nie wiem na jaką się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem wybór jest spory :) Jak skończę tą chętnie zakupię inną tej firmy :)

      Usuń
  4. Mam nadzieję, ze Urwis się nie stresuje a w przedszkolu jest grzeczny :)
    Maseczki nie znam, ale słyszałam o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urwis na szczęście jest szczęśliwy, że chodzi do przedszkola i się nie stresuje czego nie można powiedzieć o matce :P

      Usuń
  5. Ja miałam inną tej firmy i słabo podziałała na moje włosy, ALE na moje włosy mało co dobrze działa :) Siostra natomiast jest z tych odżywek zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią wypróbowałabym tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tej maseczki :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej firmy miałam tylko bananową i nie zrobiła szału na moich włosach... :(

    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej nie miałam. Miałam z Kreatyną i była ok, ale wtedy moje włosy były w dużo lepszym stanie. Teraz potrzebują mega nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tych masek używam tylko do mycia włosów :) lubię je

    OdpowiedzUsuń
  11. moja koleżanka miała z tej firmy odżywkę i u niej się nie sprawdziła :/
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam maski tej firmy <3
    Obserwuję z przyjemnością, pozdrawiam:)
    https://doomiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś często korzystałam z masek tej firmy :) Teraz jako "tester" nie mogę się za bardzo przywiązywać do jednego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za polecenie maski. :) Wiem, że wiele osób lubi tę markę, a ja jeszcze żadnego produktu z niej nie miałam.
    Bardzo spodobały mi się Twoje zdjęcia, tło jest bardzo pomysłowe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja również pierwszy raz używam tej maski i tego producenta i jestem z niej zadowolona :) Jak tylko zużyję tą chętnie wypróbuję inną tej firmy.

      Usuń
  15. Miałam kilka masek z Kallosa i całkiem nieźle się sprawdzały. Wszystkie pachną obłędnie i na dodatek są niedrogie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ostatnio szampon niwelujacy żółte refleksy na włosach i był świetny! Polubilam się z ta marką:)

    OdpowiedzUsuń