12 sierpnia 2017

Kosmetyki z Drogerii Natura cz.1

Witajcie Kochani,
Dziś przychodzę do Was z dawką kosmetyków, które ostatnio kupiłam w Drogerii Natura . Kilka kosmetyków już miałam okazję wcześniej używać i chętnie do nich powróciłam. Inne zaś miałam dopiero okazję pierwszy raz użyć.
Tak więc zapraszam :)



Biovax - Kreatyna + Jedwab
Odżywka ekspresowa 7w1
pojemność : 200 ml
cena : 15 zł
opis producenta :
 BIOVAX Odżywka Ekspresowa 7w1 Beauty Benefit z serii Keratyna + Jedwab,
dzięki zawartości zespołu naturalnych białek Pro2Kera Silk  już po upływie 60 sekund zapewnia 7 
korzyści dla Twoich włosów. 
- wygładzenie na całej długości
- termoochrona podczas stylizacji
- głębokie nawilżenie
- ułatwianie rozczesywanie
- piękny połysk
- ograniczenie elektryzowania się
- podatność na układanie

Pro2Kéra Silk – aktywny zespół naturalnych białek, który dzięki zestawieniu niskocząsteczkowych aminokwasów i wysokocząsteczkowych protein wykazuje szerokie spektrum działania, zarówno na poziomie rdzenia, jak i na powierzchni włosa, gwarantując uzyskanie optymalnego efektu.
Aminokwasy jedwabiu - wnikają do włókna włosa, wypełniając ubytki strukturalne w jego warstwach korowych. Wiążą wodę, utrwalając efekt głębokiego nawilżenia.
Proteiny jedwabne - tworzą na powierzchni włosa delikatny biofilm, który utrzymuje wilgoć w jego wnętrzu oraz chroni go przed agresywnymi czynnikami środowiska zewnętrznego.
Keratyna - uzupełnia niedobór naturalnych składników budulcowych osłonki włosa, plombując jej uszkodzone miejsca.
85% zawartości składników pochodzenia naturalnego
0% parabenów
0% parafiny
0% SLS/ SLES

skład : 
AQUA* · CETYL ALCOHOL · GLYCERIN* · CETYL ESTERS · BEHENTRIMONIUM CHLORIDE · CETEARYL ALCOHOL· STEARAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE · SORBITOL ∙∙CETEARETH-20· HYDROLYZED KERATIN · HYDROLYZED SILK · SILK AMINO ACIDS · SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL* · PANTHENOL · PARFUM · BENZYL ALCOHOL · LEUCONOSTOC / RADISH ROOT FERMENT FILTRATE · METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE · METHYLISOTHIAZOLINONE · PHENOXYETHANOL ·ETHYLHEXYLGLYCERIN · IMIDAZOLIDINYL UREA · CITRIC ACID · ISOPROPYL ALCOHOL · CI 42090. 

* składnik pochodzenia naturalnego 



Odżywkę miałam już okazję używać ponad rok temu i chętnie do niej powróciłam.
Opakowanie wygodne w użyciu, w ładnym niebieskim kolorze.
Odżywkę nakładam na kilka minut nie na 60 sekund jak jest napisane. Bardzo fajnie się rozprowadza, przyjemnie pachnie i nie obciąża włosów. Po spłukaniu włosy łatwo się rozczesują i nie są splątane.
Po wysuszeniu włosy są :
 - miękkie
 - gładkie
 - lśniące
 - nie są oklapnięte,
 - nie puszą się
 - dobrze się układają
 - włosy zachowują długo świeżość

Jeden minus odżywki jest taki, że jest mało wydajna.  Użyłam ją dwa razy od zakupu i już nie ma pół opakowania.  Czyli wychodzi, że starczy mi jej tylko na 4 mycia czyli na 2 tygodnie.

Peeling gruboziarnisty - Marakuja
pojemność : 100 g
cena : 5 zł
opis producenta : 
Gruboziarnisty peeling do ciała z naturalnymi drobinkami ścierającymi skutecznie, usuwa zanieczyszczenia i martwy naskórek pozostawiając skórę wygładzoną i oczyszczoną. Unikalna receptura została wzbogacona  w ekstrakt z marakui, który dostarcza skórze dużej dawki witamin i minerałów, dzięki czemu zyskuje ona zdrowy koloryt i odpowiedni poziom nawilżenia.
Świeży, owocowy zapach pobudza i poprawia samopoczucie. 
skład : 
Aqua, Zea Mays Cob Powder, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Triethanolamine, Parfum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Xanthan Gum, Passiflora Edulis Fruit Extract, Propylene Glycol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Geraniol, Limonene, Linalool, CI 42090, CI 17200.



Po peelingi z Joanny zawsze chętnie sięgam i bardzo lubię je używać.
Producent ma wiele zapachów do zaoferowania (kiwi, truskawka,mango itp..) tym razem wybrałam marakuje. Bardzo przyjemnie pachnie, choć dla mnie zbyt intensywnie. 
Opakowanie małe i poręczne w sam raz na podróż. 
Jeśli chodzi o z używalność to bardzo szybko znika 3-4 mycia i nie ma, ale jak za tą cenę to można pozwolić sobie na częste jego kupowanie. 
Ziarenka są grube i bardzo fajnie ścierają martwy naskórek, dzięki czemu od razu czuć, że skóra jest dobrze oczyszczona i miękka.

Mama Urwisa 

30 komentarzy:

  1. Peelingi Joanny bardzo lubię, ale tego nie miałam. Kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim mieście Naturę zamykają - podobno będzie drugi Rossman ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też lubię peelingi Joanny, tego zapachu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tego peelingu :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja żałuję, że u nas nie ma Natury, bo fajne kosmetyki tam są :/

    Kreatyny + Jedwabiu sama chętnie bym wypróbowała, bo moje wlosy teraz mszczą się na mnie za te wszystkie lata eksperymentowania na nich grrrr :/

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że w moim mieście jest :)
      Ale zawsze możesz zrobić zakupy online z dostawą do domu, poprzez pocztę polską :)

      Usuń
  6. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale ten peeling z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś jakiś peeling z Joanny i zachwalałam :) Również obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Peelingi z Joanny uwielbiam <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię produkty z Biovaxu, ale tej odżywki jeszcze nie miałam okazji używać. :) Z kolei peeling z Joanny stosowałam (inną wersję niż Twoja) i byłam zadowolona, pięknie pachniał. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawił mnie ten peeling z Joanny :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kosmetyki i używam w dużych ilościach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie powiem moje półki też się uginają od kosmetyków...zawsze coś nowego wpadnie mi w ręce...

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię te "szybkie" odżywki biovaxa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam peelingi z Joanny ;) Muszę się rozejrzeć za tymi nowymi wersjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Raz miałam z Joanny peeling, a pozostałych kosmetyków nigdy nie używałam 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam peeling truskawkowy! :)
    Pozdrawia ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. great post, dear ♥

    https://itsmeieva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam peelingi z Joanny ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiła mnie ta odżywka Biovaxu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja dziś się wybieram na małe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń