23 lipca 2017

Kosmetykomania cz.2

Witajcie Kochani, 
odkąd jestem w Pl bardzo brakuje mi na wszystko czasu. Są dni, że nie wiem w co ręce włożyć. Do tego zaczęły się sprawy komplikować z załatwianiem dokumentów o budowę, funt leci na łeb na szyje, nie wiadomo na ile mąż przyleci z Anglii...jednym słowem do d...y
Ale dość mojego użalania, przejdźmy do sedna sprawy czyli do recenzji kosmetyków do włosów, które kupiłam w drogerii internetowej - KOSMETYKOMNIA ( pisałam o niej w tym poście KLIK )
Zapraszam :)


Recepty Babci Agafii - szampon wzmacniający, dla wszystkich typów włosów. 
pojemność:350 ml
cena : 6.20 zł
opis producenta: 
Szampon przygotowano na bazie oryginalnej receptury syberyjskiej zielarki Babci Agafii. Zawiera mydlnicę lekarską, naturalną, nieagresywną bazę myjącą, delikatnie oczyszczającą włosy. Wchodzące w jego skład ekstrakty: pokrzywy, korzenia tataraku, dziurawca, krwawnika pospolitego i prawoślazu lekarskiego wzmacniają korzenie włosów, zapobiegając wypadaniu oraz stymulują ich wzrost. Systematyczne stosowanie szamponu powoduje, że włosy są mocniejsze, błyszczące, miękkie i puszyste. 
skład:
 Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Polyquaternium-7, Achiella Millefolium Flower Water* (krwawnik), Hypericum Perforatum Extract*(dziurawiec),  Malva Sylvestris Flower Extract*(ślaz dziki), Althea Officinalis Root Extract* (prawoślaz lekarski), Hesperis Sibirica Extract (wieczornik syberyjski), Heliantus Annus Seed Oil (olej słonecznika),Urtica Diotica Leaf Extract (pokrzywa), Acorus Calamus Root Extract ( korzeń tataraku),  Saponaria Officinalis Root Extract* (korzeń mydlnicy lekarskiej)Parfum, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citronellol, Hexyl Cinnamal,ButhylPhelyn Methylpropional,  CI 15985, CI 19140, CI 42090, CI 14720,CI 42051.



Jestem bardzo zadowolona z tego szamponu i  mam zamiar go używać przez dłuższy czas, dopóki moje włosy go nie odrzucą. Butelka jest bardzo poręczna, nalewasz na dłoń ile potrzebujesz szamponu a nie ile Ci się wyleje z butelki. Szampon jest koloru zielonego, ma bardzo delikatny zapach, dobrze się pieni , ładnie rozprowadza się po włosach, skutecznie myje skórę głowy, oraz włosy jeśli są np. olejowane. ( lubię czasami nałożyć na włosy olivę z olivek z cytryną).  Moje włosy utrzymują o jeden dzień dłużej świeżość niż przy innych szamponach, które dotychczas stosowałam.

Maska do włosów drożdżowa  - pobudzenie wzrostu (bez PEG i PARABENÓW)
pojemność : 300 ml
cena: 11.90 zł.
opis producenta:
 Maska do włosów drożdżowa to wspaniały sposób na przyśpieszenie wzrostu włosów. Drożdże piwne to naturalne źródło  białka, witamin i mikroelementów, które przenikają w strukturę włosa, wzmacniając je i przyśpieszając wzrost.
składniki aktywne : 
Drożdże piwne - poprawiają strukturę włosa,wzmacniają, przyśpieszają wzrost.
Sok brzozowy - wzmacnia cebulki włosowe, nadaje włosom blask, zapobiega wypadaniu.
Oman wielki - działa antyseptycznie i przeciwbakteryjnie.
Mącznica lekarska - znakomity naturalny antyseptyk.
Ostropest plamisty - łagodzi stany zapalne i hamuje zmiany skórne.
Olej z kiełków pszenicy - regeneruje wnętrze włosów , odtwarza naturalną osłonkę i wygładzę powierzchnie. Chroni przed nadmierną utratą wody oraz promieniowaniu UV.
Olej z nasion białej porzeczki -  wykazuje działanie przeciwzapalne, intensywnie odżywia włosy.
skład: 
Aqua with infusions of: Yeast Extract, Betula Alba Juice; enriched by extracts: Inula Helenium Extract, Arctostaphylos Uva Ursi Extract, Silybum Marianum Extract, Cetrionium Chloride, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Guar Gum, ; cold pressed oils: Triticum Vulgare Germ Oil, Ribes Aureum Seed Oil, Pinus Siberica  Cone Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Ascorbic Acid, Panthenol, Glucosamine, Citric Acid, Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid



Maseczką jestem bardzo rozczarowana. Czytając opis producenta wiązałam z nią duże nadzieje ale okazała się nie dla moich włosów. Zacznijmy od jej zapachu - jest wstrętny, przypomina mi zapach przepoconych skarpetek. Nakładam ją na umyte włosy na 5 min  choć w opisie jest 1-2 minuty. I od razu po wyjściu z kąpieli suszę włosy suszarką aby pozbyć się tego okropnego zapachu (gdy włosy wyschną, zapach znika)
Maseczka nie nadaje włosom blasku wręcz przeciwnie są one matowe, suche, szorstkie i splątane. Ciężko je rozczesać zaraz po umyciu, zresztą gdy są suche też jest nie lepiej. 

Jeśli chodzi o jej konsystencję jest bardzo rzadka ucieka między palcami, trzeba nałożyć jej sporo aby rozprowadzić ją na moich długich włosach. Jak tylko ją zużyję do końca z radością kupię inną maseczkę/odżywkę do włosów. 

Mama Urwisa

26 komentarzy:

  1. O masce już czytałam i jestem jej bardzo ciekawa, ale jakoś nie mogę przekonać się do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście z maseczki jestem rozczarowana.

      Usuń
  2. miałam jeden szampon z tej serii i chętnie spróbuje tego skoro mówisz że taki dobry! :) Gorzej z maską .. x) Próbowałaś ich mydła czarnego jako szampon? ja jestem TURBO zadowolona :D pieni się mocno, pachnie cudnie i włosy zachowują długo świeżość! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji używać takiego mydełka-szamponu, ale przy następnym zakupie chętnie zamówię i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba przetestuje ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam produktów z tej firmy, ale myślę, że skuszę się na ten szampon. Lubię testować takie rzeczy :) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie :) Moze akurat Twoim włosom też spasuje :)

      Usuń
  6. Na tej stronie chyba jeszcze zakupów nie robiłam ;) Mój wybór zazwyczaj pada na ezebrę :D Sporadycznie mintishop. Mam tę maskę drożdżową. Mnie akurat zapach się podoba :D Dla mnie to pachnie troszkę ciasteczkami ;) U mnie genialnie sprawdza się nakładana na skalp i włosy u nasady ;) Na długości powoduje ogromne elektryzowanie się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei przymierzam się zrobić zakupy na stronie ezebra.pl

      Usuń
  7. Ja nie kupuję kosmetyków przez internet, jednak wolę wszystko kupić stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nim syn pojawił się na świecie, lubiłam chodzić po sklepach na zakupy. Teraz cenię sobie ciszę i spokój a tego na zakupach nie otrzymam :):P

      Usuń
  8. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś kupowałam kosmetyki z serii Babuszka Agafii itd :) Wszystko trzeba było zamawiać a teraz mogę je dostać nawet w moim małym mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe produkty :d
    Nie słyszałam o nich :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że szampon się sprawdził. Szkoda, że maska to taki niewypał. Ja zanim coś kupię lubię poczytać recenzje w Internecie. Mam jednak świadomość, że ktoś najpierw musi przetestować dany produkt, żeby napisać opinię i pomóc innym uniknąć zakupu bubla. Poza tym co sprawdziło się u jednej osoby, nie musi u drugiej.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również czytam recenzje, i akurat było 50 na 50 i myślałam, że na moich włosach zda egzamin. Niestety nie zdał :/

      Usuń
  12. Miałam szampon z babuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że szampon się sprawdził. Ja z kolei lubię maseczki do twarzy z babuszki. Obserwuję c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji używać maseczek do twarzy, ale może się na jakąś skuszę.

      Usuń
  14. miałam maskę do włosów, dla mnie średnia :p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi produkty Agafii za bardzo nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oby wszystko ułożyło się dobrze :) a ta maska też niestety mnie rozczarowała

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam żadnego z tych produktów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie takie naturalne kosmetyki, w ogóle się nie sprawdzają niestety.. po za tym, wszystkie jakie testowałam, miały ochydny zapach 😊
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie da się je kupić stacjonarnie więc w koncu się na nie kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń